Satiksme..Tianjin

Satiksme te piiipiiipiii. visi piipina. taa piipinaashana kluust kaitinosha, kad pa tukshu ielu braucot, kads izdomaa uzpiipinaat. un skaidrojums ir vienkarsh:”they are trying to help!” ta ka siksparni…

krustojums pie manas majas 8×10 joslas. Masinas medz braukt pa sarkano, cilveki parsvara spraucas pari pa sarkano. es jau sen maku skersot 10 joslas praktiski uz sarkano. sakuma turejos pie kada tuvuma-tagad jau mieriigi. tas, ka piipina, tas jau nekas…visi piipina.

Skats no mana loga uz pasu pasu centru. a la laimas pulkstenis.

Comments
2 Responses to “Satiksme..Tianjin”
  1. Inta Plavoka says:

    Vau! Kopš Maskavas es tādu skaitu joslu vairs neesmu redzējusi, bet varbūt tur nebija tik daudz, neatceros…Katrā ziņā skaits ir fantastisks no tādiem augstumiem!!!

    • editor says:

      MAN LIEKAS, KA MASKAVA IR DAUDZ VAIRAK. ES JAU VEL DZIVOJU MAZPILSETA. BRIVDIENAS VARBUT BUSU PEKINA. TUR NOTEIKTI IR VEL VAIRAK!!!

Leave a Reply

